سایت رسمی سهروفیروزان

سایت رسمی روستای سهروفیروزان

سایت رسمی سهروفیروزان

سایت رسمی روستای سهروفیروزان

سایت رسمی سهروفیروزان

روستای سهروفیروزان، در گوشه ای از سرزمین بـاستانـی ایـران قـرار دارد و از قدمت و دیرینگـی بسیـار برخـوردار است. این وب در جهت معرفـی این خطه سر سبز فعالیت می کند.

(استفاده کردن از مطالب و عکس ها فقط با ذکر منبع مجاز است.)

شهید محمود ابراهیمی

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ق.ظ

شهید محمود ابراهیمی فرزند محمدعلی 

طلوع: 1343

غروب: 1361

رقابیه

مجید ابراهیمی برادر شهید: بارزترین خصوصیات محمود اخلاق بسیار خوب و نیکش بود. خیلی با وقار و متین بود. ارتباط خویشاوندی و صله ارحام به جا می آورد. با همه گرم و خود جوش بود. رفتار پر جذبه ای داشت و در حل مشکلات خانوادگی تا حد توان کوشا بود. به خاطر اخلاق پسندیده اش همه فامیل دوستش داشتند. یار و مددکار همه بود و بسیار هم دل نازک بود. یادش بخیر، که خوبی هایش هیچ گاه از نظرمان دور نمی شود.

فرازی از وصیت نامه این شهید: من عقیده دارم کسی که به شهادت عشق نورزد هیچ ندارد. خدا را شاهد می گیرم که تا به حال هر کاری که انجام داده ام فی سبیل الله و فقط به خاطر رضای خدا بوده است. البته من لیاقت آن را نداشته ام که کار بزرگی در راه اسلام انجام دهم، شاید ریخته شدن خونم بتواند باعث کاری در راه خدا شود.

در یکی از نامه های ایشان چنین نوشته شده: این انقلاب اسلامی بود که ما جوانان را از فساد باز داشت و درس انسانیت به ما آموخت و لباس رزم بدی ها و پلیدی های ما را پوشاند و عزت و شرف و استقلال را به ما برگردانی. پس مبادا اجازه دهیم کسی بر علیه جمهوری اسلامی یا بر علیه امت مبارز تعدی نماید. تنها با حفظ این نظام است که میتوان انقلاب را تداوم بخشیم و تقدیم نسل های بعد کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی